Dzięki przebudowie prawie 22 tys. mkw. powierzchni i pozyskaniu nowych, unikalnych najemców handlowych, rozrywkowych oraz gastronomicznych Blue City stało się jedynym w kraju centrum z tak bogatą i różnorodną ofertą handlowo-gastronomiczno-rozrywkową.
Oferta handlowo-usługowa coraz rzadziej stanowi wyróżnik centrów handlowych, które ze względu na ograniczoną liczbę marek, mają bardzo podobną kompozycję najemców. Dlatego o wyjątkowości centrum coraz częściej decyduje to, jaką ofertę spędzania wolnego czasu proponuje swoim klientom.
Aby dostosować się do nowych wyzwań rynkowych, Blue City zainwestowało w przebudowę prawie 22 tys. mkw. powierzchni, aby na trzech najwyższych poziomach skoncentrować ofertę rozrywkową i gastronomiczną, dostępną dla klientów również w niedziele z ograniczeniami handlu. Obecnie budynek Blue City ma ogółem około 185 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, a całkowita powierzchnia najmu centrum wynosi około 69 tysięcy metrów kwadratowych.
- Żadne inne centrum handlowe w kraju nie podjęło się takiego wyzwania i nie dokonało tak dużych zmian. Dziś Blue City jest zupełnie nowym obiektem z ofertą "all inclusive", miejscem, w którym można zrobić zakupy, zjeść w restauracjach, przyprowadzić dzieci do kina i sali zabaw, pójść na zajęcia fitness lub spędzić czas ze znajomymi korzystając z jednej z wielu atrakcji rozrywkowych - mówi
Yoram Reshef, Dyrektor Generalny Centrum Handlowego Blue City.
Centrum pełne rozrywki
O odmienionym Blue City informuje najnowsza kampania reklamowa centrum "FUNTASTIC Blue City", która jest zaproszeniem do nowoczesnego i jedynego w Warszawie kina Helios, największego w Polsce klubu fitness FIT/One, pierwszego w Polsce Parku Rozrywki TEPfactor, niezwykłej sali zabaw dla dzieci Inca Play i wielu innych atrakcji, restauracji, barów i kawiarni oraz zupełnie nowego na polskim rynku i jednego
z pierwszych na świecie konceptu sklepu IKEA.
Kampania rusza 1 marca i obejmuje: outdoor, infoscreeny w warszawskiej komunikacji miejskiej, prasę, radio oraz media wewnętrzne Blue City.
- Zmieniliśmy również język komunikacji, akcentując korzyści, jakie będą mieli klienci
z odwiedzania naszego centrum, które jest otwarte w każdą niedzielę. Zamiast mówić niedziele handlowe i niehandlowe, określamy je jako niedziele zakupowe i niedziele rozrywkowe. Wkrótce ruszy strona internetowa centrum, którą wzbogaciliśmy o zgodne z najnowszymi trendami funkcjonalności - informuje Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City.
Ośrodek życia społecznego
Blue City jest jednym z liderów oferty rozrywkowo-rekreacyjnej w Polsce. W centrum odbywa się nawet 70 wydarzeń rocznie - m.in. kiermasze, targi, wystawy, promocje, akcje charytatywne, imprezy muzyczne, taneczne i sportowe, przedstawienia i koncerty. Wiele z nich ma charakter cykliczny, a duża ich część jest skierowana do rodzin z dziećmi, które cenią je za wysoką jakość i walory edukacyjne. Organizowaniu specjalnych wydarzeń sprzyja architektura centrum - przestronny plac z fontanną, który znajduje się na poziomie -1 Centrum.
Centra handlowe coraz częściej również organizują wystawy, instalacje artystyczne czy warsztaty związane z kulturą, umożliwiając klientom kontakt ze sztuką. W trend ten wpisuje się również Blue City, które zainstalowało w Food Courcie dwie wiszące rzeźby Jerzego Kędziory.
Nie spoczywa na laurach
W 2019 roku Blue City nie zamierza zwolnić tempa. Planuje odświeżyć parkingi i toalety oraz wymienić oświetlenie. Chce również rozszerzać ofertę gastronomiczną. Wkrótce w centrum pojawi się nowa restauracja.
Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem zostanie dokończona rozbudowa dekoracji świątecznej, której główną część zrealizowano w 2018 r. Dekoracja przedstawia historię przygotowywania ozdób świątecznych przez grupę skrzatów, które poruszają się dzięki wbudowanym mechanizmom.
- Będziemy nadal organizować i promować imprezy, z których Blue City słynie. Liczymy, że ich ciekawa tematyka przyciągnie klientów, którzy z przyjemnością zjedzą u nas również posiłek lub skorzystają z innych oferowanych form rozrywki - mówi Yoram Reshef i dodaje: - Wierzymy w coraz większą rolę unikalnych miejsc, które zdobywają sympatię i lojalność klientów nie tylko z okolicy, ale również innych rejonów miasta. Takim miejscem jest Blue City.
Nowości w Blue City:
- W lutym br. swoją działalność w Blue City rozpoczęło pierwsze w Warszawie kino sieci Helios. W 8 kameralnych salach, na komfortowych fotelach znajdują się miejsca dla ponad 860 widzów. Jako pierwsze w Polsce, kino Helios w Blue City oferuje projekcje w innowacyjnej technologii laserowej Christie RealLaser?. Multipleks jest wyposażony w wysokiej klasy sprzęt nagłaśniający, dźwięk cyfrowy Dolby Atmos, rozdzielczość obrazu Christie 4K oraz technologię DepthQ 3D. W kinie znajdują się trzy sale Helios Dream, które zostały wyposażone w fotele z elektryczną regulacją oparcia i podnóżka.
W oczekiwaniu na projekcje kinomani mogą napić się kawy i spróbować deserów w kawiarni Helios Café, a podczas seansów raczyć się przekąskami i napojami z baru kinowego.
- Obok kina na poziomie +4 znajduje się odnowiona i przebudowana sala zabaw dla dzieci Inca Play, która zaskakuje nowoczesnym designem i wyjątkową ofertą edukacyjną związaną z przyrodą i ekologią. Dzieci mogą się bawić w zawieszonych na drzewach domkach, które połączono przezroczystymi kładkami. Obszerny kilkupiętrowy małpi gaj zaprasza do zabawy również rodziców, a kilkutorowe zjeżdżalnie, przezroczyste tuby, las z piankowych rurek, trampolina, wieża spidermana i wiele innych atrakcji z pewnością skradną serca każdego dziecka. W Inca Play swoją strefę zabaw mają również maluchy do 4 roku życia. Duża niespodzianka czeka na małych jubilatów. Do wyboru jest aż sześć salek urodzinowych: sala zamek w stylu Alicji z Krainy Czarów, kucharska z prawdziwą kuchnią wyposażaną w sprzęt Samsunga, las z lampami UV, które podświetlają ukryte w nim zwierzaki, piękny piknik wśród zieleni oraz salka z instalacją songboard.
- Centrum ma również propozycje dla osób aktywnych. Na powierzchni prawie 5 tys. mkw. działa największa w Polsce siłownia FIT/One, wyposażona w sprzęt treningowy firmy Life Fitness i Hammer Strenght. Dużą atrakcją jest bogata oferta zajęć grupowych jak np. trampoliny, kursy Les Mills, TRX, zajęcia rowerowe, zajęcia na platformach wibracyjnych czy The Punch, ćwiczenia z workami bokserskimi. Po treningu można korzystać z strefy welness - mokrej i suchej sauny, łóżek masujących i solarium.
- Blue City jest trzecim po Czechach i Dubaju miejscem, gdzie na 1500 mkw. powierzchni działa Park Rozrywki TEPfactor, czyli labirynt składający się z wykutych w skale 25 pokoi. Uczestnicy zabawy w 2-6 osobowych grupach muszą sprostać różnym wyzwaniom. Jest to atrakcja dla wszystkich, którzy chcą przeżyć pełną endorfin
i adrenaliny przygodę, spędzić aktywnie czas ze znajomymi, rodziną lub zintegrować się ze współpracownikami. Atrakcja zawiera elementy zagadek intelektualnych, uczy logicznego myślenia, cierpliwości, współpracy i pracy zespołowej, ale wymaga również sprawności fizycznej. - Prawie cały poziom +2 przeznaczony jest na restauracje. W listopadzie 2018 r. rozpoczęła działalność nowa na polskim rynku restauracja Menya Musashi, serwująca ramen i dania japońskie. Obecnie w Blue City działa ponad 25 restauracji, kawiarni
i punktów gastronomicznych. - IKEA w Blue City ma mniejszą powierzchnię niż standardowe salony sieci, ale klienci mają zapewnioną możliwość zapoznania się z pełną ofertą marki. Umożliwiają to zastosowane wewnątrz sklepu nowe rozwiązania prezentacji asortymentu. Wszystkie produkty, w tym meble, można zamówić na miejscu z dostawą do domu. Nowością jest brak znanej ścieżki zwiedzania. Odwiedzający sklep, sami decydują, gdzie chcą pójść i co zobaczyć. Na terenie sklepu jest również przestrzeń restauracyjna, która łączy koncepcję kawiarni i bistro, odpowiadając na różnorodne potrzeby klientów. Menu oparte jest na sezonowości - zmienia się wraz z porami roku. Klienci mogą kupić między innymi kanapki, świeże sałaty, wege hot-dogi i koktajle, a także ciepłe dania
i tradycyjne szwedzkie potrawy. W IKEA w Blue City powstała specjalna przestrzeń - Planerownia, która pomaga zaprojektować wnętrza domów i mieszkań klientów oraz przestrzeń restauracyjna, która łączy koncepcję kawiarni i bistro. - W 2018 roku Blue City wzbogaciło się również o innych najemców handlowych. Nowy sklep otworzyła m.in. firma KappAhl, która oferuje własne marki: Newbie, XLNT, Hampton Republic.